2. Ik heb een vraag over de bestelling

 

• Hoe kan ik mijn bestelling online plaatsen?

 

Niets is eenvoudiger, volg de gids in een paar klikken! Om een bestelling te plaatsen op www.petit-bateau.be moet u:

1/ Uw keuze maken:

- Klik op het (de) product(en) van uw keuze

- Selecteer de gewenste maat

- Klik op "In winkelmandje"

Zodra het product is toegevoegd in uw winkelmandje, kunt u ofwel:

- Verder gaan met shoppen op de site door te klikken op "Ga verder met winkelen". Bij elk nieuw gekozen artikel moet u dus hetzelfde pad volgen (selecteer uw maat en voeg toe aan het winkelmandje).

- Voltooi uw bestelling door op de knop "Plaats mijn bestelling" te klikken.

 

2/ Valideer uw bestelling:

 

- Uzelf aanmelden:

o Is dit de eerste keer? Als u een nieuwe klant bent op www.petit-bateau.be, kunt u uw klantenaccount gewoon aanmaken nadat u op de knop "winkel mandje valideren" hebt geklikt.

o U heeft al een account? Dan kan u zich direct na het klikken op de "Plaats mijn bestelling" knop met uw supergeheime toegangscode identificeren: uw e-mailadres en uw wachtwoord.

- Klik op "Valideer winkelmandje".

- Kies uw leveringsmethode

- Kies uw betaalmethode

- Valideer uw bestelling door te klikken op de knop "Bevestig en ga door naar de betaling".

Het is gebeurd: slechts 5 werkdagen wachten tot het openen van uw pakket, joepie!

 

• Ik wil een artikel van mijn bestelling wijzigen of verwijderen, hoe doe ik dat?

 

Ai, het spijt ons, maar eenmaal gevalideerd, kan uw bestelling niet meer gewijzigd worden. U kunt dus geen artikelen meer wijzigen, verwijderen of toevoegen.

 

• Verdorie, ik heb een fout gemaakt in mijn leveringsadres, hoe kan ik het wijzigen zodat het op het juiste adres wordt afgeleverd?

 

Geen paniek! U kunt uw leveringsadres binnen het uur na uw betaling wijzigen. Om dit te doen, is niets eenvoudiger: ga naar uw internetaccount op www.petit-bateau.be. Vergeet niet om dit adres op uw internetaccount te wijzigen om ervoor te zorgen dat uw volgende bestellingen enkel in uw eigen brievenbus toekomen.

 

• Waar kan ik mijn bestelling volgen?

 

Nog in onze handen of in die van de postbode? Om de avonturen van uw pakje in real time te volgen, gaat u naar www.petit-bateau.be naar "Mijn account". Op het moment van uw bestelling kunt u er ook voor kiezen om op de hoogte te worden gebracht via sms bij verzending van uw pakje. Handig om in contact te blijven!

 

• Hoe annuleer ik mijn bestelling?

 

Van zodra uw bestelling is gevalideerd en betaald heeft u tot 1 uur om deze te annuleren. De knop "Ik wil mijn bestelling graag annuleren" is beschikbaar zolang het nog mogelijk is om te annuleren.
Na deze periode van 1 uur is het niet meer mogelijk om dit via de website te doen. 

 

• Hoe kan ik mijn factuur bekijken?

 

Niets is eenvoudiger! Uw factuur kan dag en nacht bekeken en gedownload worden op uw internetaccount, in de rubriek "Mijn bestellingen".

 

• Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?

 

1, 2, 3, 4, 5 werkdagen zijn verstreken en u heeft uw pakket nog altijd niet ontvangen? U kunt de tracking van uw pakket controleren via uw internetaccount op petit-bateau.be. Als er een anomalie werd ontdekt in de tracering, kunt u ofwel contact opnemen met het postkantoor als uw pakket er nog steeds is, of onze klantenservice als het pakket al vertrokken is uit ons magazijn. In het algemeen, bewaart de Post een pakket gedurende 2 weken alvorens het naar ons terug te sturen.

 

• Ik heb mijn bestelling beschadigd ontvangen, wat moet ik doen?

 

Om zo snel mogelijk een oplossing te kunnen vinden, moet u een voorbehoud maken bij het postkantoor en onze klantendienst verwittigen op BE : +32 (0) 505 82 621. // NL : +31 20 241 6128

 

• Ik heb een promocode die niet werkt, wat kan ik doen?

 

Is uw code nog steeds geldig (einddatum) en is aan de voorwaarden van de aanbieding voldaan? Heeft u nagekeken of de artikelen gemarkeerd zijn met "blauwe stippen" waarop onze promotiecodes niet werken? Als uw promotiecode nog steeds niet werkt, kunt u contact opnemen met onze klantendienst op BE : +32 (0) 505 82 621. // NL : +31 20 241 6128