3bis. Click & Collect

 

• Wat is Click & & Collect ?

Click & Collect is een dienst die voorgesteld is door Petit Bateau in alle boetieks sinds 7 december. Klanten kunnen de producten online bestellen om ze vervolgens 2 uur na hun bestelling rechtstreeks in een van de boetieks op te halen.

• Welke winkels zijn beschikbaar voor & Collect ?

Alle winkels zijn beschikbaar voor Click & Collect. De Click & Collect-producten zijn beschikbaar in deze winkels, op voorwaarde dat het (de) gekozen product(en) in voorraad is (zijn).

Lijst van deelnemende winkels.

PLAATS EEN BESTELLING

• Hoe werkt Click & Collect bij Petit Bateau?

• Ik kies een product op de website en kies mijn maat.

• Ik kies ervoor om mijn artikel te reserveren in boetiek met gratis afhaling 2 uur na het plaatsen van mijn bestelling.

• Ik kies de optie 'afhalen in boetiek' Ik kies de boetiek van mijn keuze of de dichtstbijzijnde boetiek waar het product als beschikbaar is aangegeven.

•Van zodra de boetiek is geselecteerd wordt mijn product gedurende 15 minuten in mijn winkelmandje gereserveerd. Ik bevestig mijn winkelmandje.

• Ik kan dan mijn leveringsmethode bevestigen en de gegevens opgeven van de persoon die de bestelling in boetiek zal komen afhalen als ik daarvoor toestemming heb gegeven.

• Dan ga ik over tot de betaling van mijn bestelling. Ik bevestig en betaal.

• Ik wacht op de e-mail met de bevestiging dat mijn bestelling klaar is om te worden afgehaald in boetiek. Deze zal ook mijn factuur bevatten.

• Hoe weet ik of mijn artikel in aanmerking komt voor Click & Collect ?

Alle producten komen in aanmerking behalve web-exclusieve aanbiedingen, Supersolden en producten die niet voorradig zijn in boetiek. De website stelt de boetieks voor waar het product verkrijgbaar is.

• Kan ik een artikel in de winkel binnen 2 uur afhalen en de rest thuis laten bezorgen?

Ja, wanneer ik mijn bestelling plaats kan ik kiezen welke producten ik thuis wil laten bezorgen (selecteer toevoegen aan winkelmandje) en welke ik in de boetiek wil afhalen, die dan binnen de 2 uur beschikbaar zijn (selecteer reserveren in de boetiek).

BETALING

• Welke betaalmethode kan ik gebruiken bij Click & Collect?

Alle betaalmethoden die op de site worden aangeboden.

• Hoe weet ik of mijn bestelling is goedgekeurd?

Petit Bateau stuurt me per e-mail een bevestiging van de goedkeuring van mijn bestelling.

ONTVANGST

• Hoe weet ik of mijn bestelling in boetiek klaarligt?

Ik wacht op een e-mail en een sms van de gekozen boetiek waarin staat dat mijn bestelling klaar is om in de boetiek te worden afgehaald.

Pas dan kan ik (of de persoon die is aangewezen om de bestelling op te halen) naar de boetiek gaan met de bevestigingsmail of sms en mijn identiteitskaart.

• Zullen er in de boetiek speciale momenten zijn voor het afhalen?

Nee, er zijn geen specifieke uren voor het afhalen van mijn bestelling, ik kan komen tijdens de openingsuren van de boetiek. De openingstijden van onze boetieks vindt u hier.

• Ik heb een bestelling geplaatst en mijn boetiek is gesloten.

Als de bestelling wordt geplaatst op een dag waarop de geselecteerde boetiek gesloten is, is de voorbereidingstijd van 2 uur van toepassing wanneer de boetiek weer open gaat. Ik moet dan wachten op de bevestiging per sms dat mijn bestelling klaar ligt in boetiek, daarna kan ik naar de boetiek gaan om mijn bestelling af te halen.

• Wat moet ik meebrengen om mijn bestelling in boetiek af te halen?

Voor het afhalen van een weblevering in een boetiek moet ik mijn identiteitskaart en mijn bestelnummer op de bevestigingsmail en de sms meebrengen.

• Kan iemand mijn bestelling in boetiek voor mij ophalen?

Ja, de persoon die werd aangeduid, op voorwaarde dat dit duidelijk was aangegeven toen de bestelling werd geplaatst. Bij de keuze van de leveringsoptie geef ik de naam en het telefoonnummer op van de persoon die de bestelling voor mij zal afhalen.

• Hoe lang blijft mijn bestelling in boetiek?

Ik zal een herinnering ontvangen na 5, 10 en 15 dagen. De boetiek kan mijn aankopen tot 28 dagen na deze periode bewaren. Na deze periode zal ik worden terugbetaald.

ANNULATIE / RUILEN

• Kan ik mijn bestelling annuleren als ik van gedachten verander?

Eenmaal de bestelling werd goedgekeurd en betaald is het niet meer mogelijk om mijn Click & Collect bestelling op de website te annuleren.

• Hoe worden de ruilingen/terugbetalingen afgehandeld?

Moet ik naar dezelfde boetiek gaan?

Niet noodzakelijk, overal geldt hetzelfde retourbeleid voor webbestellingen. Voor meer informatie kan u deze pagina bekijken.